2009. okt. 20.

Befejeztem

Két hete befejeztem én is ezt a gyönyörű mintát. Nagyon szerettem hímezni. Kezdetben a megadott színekben gondolkodtam, de menet közben mindig más és más színeket tartottam megfelelőbbnek. A negyedétől aztán már nem is néztem az eredeti színeket. Ami sokkoló volt számomra, hogy későn derült ki, elszámoltam az anyagot. Pár napig nem is folytattam, utána úgy döntöttem, hogy mégis befejezem, csak egy sor lemarad a jobb oldalról. Mivel én terítőt fogok belőle varrni, ezért korrigálni tudom a jobb sarokban lévő hibámat.









És a részletek:




Mary Wigham helyett a saját nevemet hímeztem, és belecsempésztem a 2009-es évszámot is. Néhol hozzányúltam a mintához is, ha túl üresnek éreztem azt a részt. Ez a zöld-rózsaszín madárkás volt az abszolút kedvencem a hímzés során.




Az Ackworth Scoolt lefordítottam magyarra. Általában "magyarítani" szoktam a hímzéseket.




A mókuskás rész a második számú kedvencem, annyira szép a színátmenetes DMC fonal! A HW feliratot pedig saját festésű fonallal hímeztem. Az a jó a sampler-hímzésben, hogy sok minden megfér egymás mellett.







És itt a kritikus sarok. A legalsó minta kilóg, de ezt szépen meg tudom majd oldani, ha megvarrom. Folttechnika-tudásomat fogom bevetni, őszi színekben gondolkodom. 70x70 cm-re tervezem, mert maga a hímzés kb. 55x55 cm lett erre az aidára.

Már most eldöntöttem, hogy még egyszer kihímzem ezt a mintagyűjteményt, egyrészt, hogy a "teljes" minta meglegyen, másrészt lenvászonra, egyfajta, színátmenetes fonallal.

Köszönet Ninának és Jacqueline-nek a mintáért!

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon szép és eredeti lett, főleg a saját neved beírásával.Légy szíves mutasd meg a terítőt is.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez gigantikus, és fantasztikus munka, akkor is, ha egy pici hiba csúszott bele ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!
    Karácsony után még egyszer nekifutok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! És nagyon tetszik, ahogy "saját képedre" formáltad:-)))

    VálaszTörlés
  6. Lovely! Congratulations on a wonderful finish.

    Thank you for posting all the wonderful closeups. I enjoyed looking at them.

    Marcy

    VálaszTörlés
  7. Igazán egyedi lett és elég sok munkád van benne . Nagyon szép.

    VálaszTörlés

Örömmel olvassuk a kommentedet magyarul! Köszönjük! :)

You are welcome to leave your comments in english! Thanks :)