2010. ápr. 1.

Mary Wigham Sampler SAL Hungary - Start

Sziasztok!

Még tavaly év vége felé feliratkoztam erre a blogra, de annyit bíbelődtem egy másik munkámmal, hogy eddig nem kezdtem el ezt a csodás mintát. Tegnap este összeválogattam, amit megálmodtam ehhez a gyönyörű mintakendőhöz. Természetesen itt is formabontó leszek, csakúgy, mint a Beatrix Potter Quaker Sampler estében, hiszen az eredetileg használt drappos-bézses szövet helyett sötét alapra készítem el a mintát. Miután megmutattam a Férjemnek, mire készülök, azt javasolta, hogy szerinte legyenek élénkebbek a színek. Így jutottam el a selyem osztott hímzőkig:-) A színkódok alapján próbáltam maradni mindegyik megadott színnél, vagy annak egy picit erőteljesebb árnyalatánál.
A szövet tehát egy sötétkék 21ct Zweigart lett, a fonalak pedig Oasis selymek.
A könnyebb kezelhetőség érdekében felbobináztam a hímzőket.
Pár napon belül elkezdem a munkát, és hamarosan jelentkezem fázisfotóval.

Jó hímezgetést Mindenkinek!

Puszi,

Jucus

4 megjegyzés:

  1. Jóóóó a férfi a háznál!! Örülök, hogy itt vagy köztünk :) Remélem, idén én is elkezdem végre, mert már nagyon szeretném én is hímezni

    VálaszTörlés
  2. Oh, de izgalmasan hangzik!
    Én is jól félbehagytam (ezt is) :) De majd kedvet csinálsz hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Jucus, csodás színeket válogattál össze, gratula a férjednek is, jó szeme van hozzá :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Köszönöm szépen a kedves üdvözlő sorokat:-)))
    Már el is kezdtem a munkát, szegény B.P. sampler rovására... De nem bírtam ki!
    Egy módosítást kellett eszközölnöm: 18ct-re váltottam, így kb 40x40 centis lesz. A szín maradt a sötétkék. És egy szállal haladok ezzel a meglehetősen csúszós selyem hímzővel, ami egyszerűen gyönyörű!!!
    Legalább 2 blokkot szeretnék kihímezni, utána megmutatom, milyen:-)

    VálaszTörlés

Örömmel olvassuk a kommentedet magyarul! Köszönjük! :)

You are welcome to leave your comments in english! Thanks :)